Katt i rabatt

Dåligt uppdaterat i bloggen på sistone, men jag har legat lite lågt med korttillverkningen ett tag. Våren har kommit på allvar och med den följer förstås mer utomhusvistelse och inte riktigt så mycket tid vid pysselbordet. Fast en del pyssel kan man ju faktiskt ta med sig ut, jag satt på altanen en stund på långfredagen och målade motiv och monterade stämplar på Halos-ludd - inte så dumt!

Här har jag i alla fall dammat av ett gammalt kort från minnenas arkiv. Blomman är från Hero Arts och jag har färgat in stämpeln med Marvy-pennor. Stämpeln med den tokiga katten är från All Night Media och den har jag fått som överraskningspresent från Chruss en gång i tiden - tack igen!  Har förstärkt den busiga blicken genom att fästa två "extraögon" på katten.

image29

Ha det gott!

/Ingrid


Kommentarer
Postat av: Chruss

Haha, ja den där katten...vilken jakt det var på den :-D men kul var han!

2007-04-11 @ 09:04:16
URL: http://chruss.blogg.se
Postat av: Louise (vbg)

Riktigt roliga ögon katten har fått :) Kul kort!
Kram!

2007-04-11 @ 21:55:16
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: lenislenis

Åh vilket härligt kort!

2007-04-18 @ 23:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0