Mitt första stämplade kort!

Jag tyckte det var en så'n rolig idé som Lisa kom med (under rubriken "Nostalgitripp") - att visa upp något av det första man gjorde i den här hobbyn. Den stafettpinnen tar jag!

Hösten 2000 gick jag kurs hos Arkivet i Göteborg, för jag var lite nyfiken på det där med stämpling, som på den tiden inte var speciellt känt som hobby. Jag tror faktiskt att det var den allra första kursen som Arkivet arrangerade, eller åtminstone en av de första. Hur som helst, så blev detta inkörsporten till en hobby som sedan dess har varit mitt stora fritidsintresse. Det här kortet lyckades jag tota ihop just den här kurskvällen och jag kommer ihåg att jag blev riktigt nöjd med det! Kortet är embossat i hologram-EP och glittrar fint, men det syns inte så bra på bilden. Glittrigt EP gillade jag mycket på den tiden! Sedan dess har det förstås blivit ett och annat kort, men jag tycker det är kul att spara tårtkortet som minne.

Tårta

Kommentarer
Postat av: Lisa - InkyWings

Vilket härligt kort Ingrid! Tror minsann även du har utvecklats en aaaaaning, men konsigt vore väl annars.. fniss... Kram på dig!

2007-02-09 @ 09:09:58
URL: http://lisainkywings.blogg.se
Postat av: Sara - SaGam

hihi...vi var säkert på samma kurs ingrid- den här tårtan känner jag igen. och det ivriga sättet att stämpla lite huller om buller i bakgrunden..hihi...

2007-02-09 @ 18:27:21
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Louise (vbg)

jag måste ju säga att utvecklingen har gått framåt :) Men kortet är ju sött :)

2007-02-11 @ 20:15:43
URL: http://louisevbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0