Sommarblommor

Puh, idag har det varit rejält varmt! 30 grader (minst!) tror jag det var mitt på dagen och då är det skönt att sitta i skuggan och ta det lugnt. För inomhus vill man ju helst inte vara när vädret är så fint. Jag pysslar allra bäst uppe på min kammare där jag har alla mina grejer inom räckhåll och har lite svårt för att göra klart hela kort utomhus. Däremot brukar jag passa på att måla lite uppstämplade motiv med akvarell, det är alldeles lagom. Här är ett sommarkort med blommor och fjärilar från InkyWings. Bladen är utstansade med QK och jag har använt ett färdigt bakgrundspapper.

image44


Kommentarer
Postat av: Chruss

Samma värme här...pust....vi har ju haft ett ordentligt tjohej med åska och en dag sval värme men nu värmer det på igen. Men men...det är skönt ändå!

2007-06-12 @ 16:00:33
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: SusanneSj

Underbart kort!

2007-06-20 @ 07:16:48
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0