Fler tävlingsbidrag från Stämpelstafetten

Nu börjar Stämpelstafetten lida mot sitt slut ...  Den allra sista utmaningen, nr 13, släpptes i går och har redan lämnats in, så nu är det bara att vänta på att omröstningarna ska bli klara och det spännande slutresultatet räknas ihop. Ärligt talat har det väl inte gått så där alldeles lysande för mitt lag Stämpelfantomerna, men vi har kämpat väl och det har varit en otroligt kreativ och inspirerande månad. Här är ytterligare tre av mina bidrag som nu kan visas upp.

   

Det första kortet har jag gjort med mina älskade stämplar från Stampscapes på en brayad bakgrund och där var det enda kravet att man skulle dekorera med något som började på G - i mitt fall blev det GEM.



I nästa utmaning gällde att tillverka en stämplad julgransdekoration. Här är den söta lilla ängeln och stjärnor från Angi-B/InkyWings i annan form än på kort. Har målat med ProMarker-pennor och dekorerat stjärnorna med glitterlim för lite extra lyster. Passar på att gratulera min duktiga lagkamrat Hella som kammade hem ett delat förstapris i den här utmaningen - HURRA!



Att hålla sig till ett annat format än det traditionella handlade det om här. Vi fick dela upp följande former inom lagen: Rektangel, cirkel, oval, hjärta och triangel och min lott föll på cirkeln. Snögubben kommer från InkyWings och himmel och granskog från Stampscapes.  Bokstäverna är från Image Tree.

Nu är det fredag igen och om ett par dagar firar vi första advent ... tiden går fort nu när vi börjar närma oss jul. Om någon undrar hur det går med mina julkort, så är jag klart på G. Det finns goda möjligheter att jag ska hinna klart dem i god tid innan den 16 december ... tror och hoppas jag.

Ha en riktigt ljus och fin första advent!

/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Jättefina kort Ingrid! Några av dom har fått mina röster ;)
Själv har jag precis kommit igång med mina privata kort. Det blir väl som vanligt - posta sent med fullt porto ...

Kram, Gunvor

2007-12-01 @ 17:42:12
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Maria

Kikar bara in och tittar på dina fina kort.

2007-12-05 @ 21:41:06
URL: http://kramaria.blogg.se
Postat av: Iversimone

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2010-02-10 @ 11:58:12
URL: http://iversimone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0