Mässa och nya stämplar

Förra helgen var det mässa för hela slanten! Jag hjälpte till i Pysselmyrans monter och demade lite olika tekniker, bl a hur man brayar bakgrunder med regnbågsdynor och hur man använder alcoinks och torrchalks. Många var också intresserade av hur man stansar och präglar papper med Cuttlebug och gör små böcker med Bind-It-All. Vill ni se mig "in action" så har Lenislenis lagt upp några bilder i sin blogg. Det var jättemycket folk som besökte mässan och speciellt på lördagen gick det knappt att komma till i montrarna och köerna var långa överallt. Men stämplare och scrappare är ett tålmodigt släkte och man såg bara glada miner. På söndagen var det betydligt lugnare och bättre möjlighet att byta några ord med bekanta och till och med gå runt och kika lite i de andra montrarna.

På DT-fronten ligger fokus just nu på InkyWings nyaste stämplar som släpps till försäljning på mässan i Avesta den 5 april. Här är några exempel:

63570-267

63570-272

63570-273

Och så har jag övat vidare på min Bind-It-All och börjar få till den rätta knycken. De här tre böckerna är alla dekorerade med nya motiv.

   

Fler exempel på kort som mina kollegor i Designteamet gjort med nyheterna finns i InkyWings blogg.

Kommentarer
Postat av: lenislenis

Kortet m blommorna är heeelt underbart snyggt. Stämplarna står redan på inköpslistan :-)

2008-04-03 @ 00:36:37
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Louise (vbg)

Härliga kort ....synd att vi inte kunde prata...men det var ju sååå mycket folk. Tror jag skall åka ner på söndag nästa år :) Ha en härlig helg! kramiz

2008-04-03 @ 19:28:28
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: Sofia Wernmyr

Stort tack för hjälpen på mässan! Vilka fina kort du gjorde där, de ligger nu i Pysselmyranbloggen :-)

Och här har det skapats fler härliga alster ser jag. Kul kort med blommorna på! Jag älskar också InkyWings nya collagestämplar, de är ju suveräna!
Kram / Sofia

2008-04-07 @ 19:02:21
URL: http://pysselmyran.blogg.se
Postat av: Mikkelkaja

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2009-03-16 @ 11:17:07
URL: http://mikkelkaja.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0