God fortsättning!



Hoppas att ni alla har haft det bra över jul! Många julkort har jag fått i brevlådan i år och alldeles speciellt glad blev jag förstås för de handgjorda som jag passat på att fotografera. Men självklart sätter jag stort värde på ALLA jul- och nyårshälsningar - ingen nämnd och ingen glömd - tack så jättemycket för att ni tänkt på mig/oss! 

Nu har det varit stiltje på bloggen ett tag och det beror på att jag tagit en paus i skapandet. Fick nog en  "överdos" av pyssel efter alla julkorten och behövde hämta ny kraft och inspiration. I pysselhörnan såg det också ut som om en tornado dragit fram efter senaste tidens härjningar, så jag valde att titta åt ett annat håll några dagar ;-) Har istället ägnat mig åt att njuta av långledigheten, titta på film, promenera, läsa böcker, umgås med familjen och slappa i största allmänhet. Idag tyckte jag det var dags att ta itu med röran i pysselrummet och har suttit hela eftermiddagen vid mitt skrivbord och sorterat en rejäl hög omonterade stämplar och fått ordning och översikt på dem. Lite allmän städning blev det också, så nu är jag på G igen. Julstämplarna är undanplockade och får vila sig tills nästa höst.  Längtar efter att få plocka fram vårstämplarna!

Kommentarer
Postat av: Louise (vbg)

Ett riktigt Gott nytt stämpelår önskar jag dig! Kramiz

2008-12-31 @ 12:50:30
URL: http://louisevbg.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Gud vad fina julkort...vart köper du ditt pyssel material? Ngt tips på ngn webbbutik??

2009-01-04 @ 21:24:26
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0