Buggning

Har visserligen precis sett färdigt på veckans omgång av Let's Dance på TV, men det är inte dansen "bugg" jag menar, utan Cuttlebug! Nu har jag haft min gröna maskin i några månader och jag köpte den framför allt för att kunna göra fina, präglade bakgrunder med hjälp av s k embossing folders. Bara att rulla ett varv med veven och vips så är det klart! Här är ett exempel på hur man enkelt kan använda en "buggad" bakgrund.

63570-247

Kan ju passa bra till en födelsedag kanske? Den gulliga kattstämpeln kommer från Penny Black.

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Den här embossingpålattan hade jag inte sett förut, va fin den var! Och så passande på ett grattiskort!
Trevlig helg!
Lillemor

2008-03-01 @ 08:51:44
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: petraso

Fick massa inspiration här..... Den pxs stämpeln är så snygg jag får låna den av kompisen ;) wow den ebossing foldern har jag missat snygg!

wow Crazy ögon har jag just köpt men inte tänkt på ugglorna Wow så läckert!

2008-03-01 @ 12:59:27
Postat av: Gunvor

Så läckert med den buggade bakgrunden Ingrid! Och tulpankorten i inlägget innan är hur härliga som helst! Jag har också plockat fram min nu ;)

Kram, Gunvor

2008-03-01 @ 19:11:36
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Sara - SaGam

vilken fin platta till cb! jag ska börja använda mina också...snart... ;-)

2008-03-04 @ 22:03:45
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0