Vita vidder

Hemma igen efter en underbar sportlovsvecka. 70 mil i bil ... enkel väg ... men det var det värt för att möta vintern. 

Hela gårdagen gick åt till att plocka med utrustningen efter resan och massor med tvätt hade vi att ta hand om, men nu börjar allt återgå till det normala. Idag var vi tillbaka på jobb och skolor och jag känner mig faktiskt riktigt pigg och utvilad efter resan. Måste vara all den friska luften! Här är lite bilder från ett vackert Härjedalen i både solsken och snöstorm - vitt, vitt och åter vitt!

     

       

Något material för kortmakeri hade jag inte med denna gång ... brukar vara seg och trött efter hela dagar med skidåkning, men nog har jag saknat mitt kära pysselrum. Nu ser jag fram emot att komma igång med vårkorten!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louice

Vad härligt det ser ut! Hoppas att ni hade roligt.

Det skulle vara skönt med semester inte 6 v beordrad övertid som jag har.

2008-02-19 @ 14:58:08
URL: http://ann-louice.blogspot.com
Postat av: Lisa - InkyWings

Se där ja!! Där fanns det ju gott om snö kan man säga. Ser ut som ni haft en härlig vecka. :-)
Kram på dig - mailsvar kommer... när orken finns.

2008-02-19 @ 20:21:17
URL: http://lisainkywings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0