Vårkänslor?

Kan man få vårkänslor redan i början av januari? Och just idag när det faktiskt har fallit några vilsna snöflingor här i Göteborg och känns som riktig vinter i den kalla luften? Jomenvisst! Plötsligt blev jag sugen på att stämpla blommor, blad och fjärilar - och här är resultatet av eftermiddagens pyssel. Fast jag gjorde tyvärr ett misstag i min iver att scanna in korten och lägga ut dem här på bloggen. På kortet med "gubben i rutan" hade jag satt glitterlim i mitten av blommorna och ganska nyss lagt kortet åt sidan att torka ordentligt, men det hade jag förstås glömt när jag raskt buntade ihop alla tre korten och styrde stegen mot datorn och scannern. Klet och kladd blev resultatet ... men så går det när man inte har koll på läget. Och det är inte första gången heller .... hmmm. Lyckades i alla fall få bort det mesta av glittret som smetats ut och nu ska jag lägga på nytt och vänta tills i morgon innan jag rör just det kortet!

Klicka på bilderna så blir de större!

   

Alla stämplar kommer från InkyWings och jag har färglagt med Promarkers och Prismacolor-pennor. Utstansade QK-bokstäver "Typist" på kram-kortet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Vad tycker du om att bära äkta päls? Tacksam för ditt svar :) Kramar

2008-01-02 @ 20:46:48
URL: http://accordingtosandra.blogg.se
Postat av: Maria

Fint som alltid. Ja, jag kan i alla fall få vårkänslor i januari. Speciellt när jag får ta bort allt vad jul heter och köpa tulpaner.

2008-01-02 @ 21:12:56
URL: http://kramaria.blogg.se
Postat av: monica

Härligt med vårkänslor ;-) Tycker de kan komma när som helst under året nu för tiden *ler* Fast idag snöar det för fullt här så det känns verkligen som vinter!
Ha ett fortsatt gott 2008!!!

2008-01-03 @ 10:48:38
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Laila

Visst får man ha vårkänslor efter alla julkort man gjort nu.
Du har verkligen lyckats jätte bra med dina kort.

2008-01-06 @ 00:06:34
URL: http://tillklippt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0