Papperskraft

Så var det över för denna gång ... Jag har varit på mässan Papperskraft i Leksand  och har haft en helt underbar helg. Hjälpte mest till bakom disken hos min vän LisaInkyWings och hoppade in lite där det behövdes. Så kul att träffa gamla pysselvänner och lära känna nya. I mina ögon är Papperskraft en alldeles lagom stor mässa och det är en speciell stämning. Avspänd och mysig på något sätt.

Här kommer en kavalkad med bilder från mässan, tagna mot slutet av lördagen när det blivit lite lugnare. Om du inte vill synas på bild - säg bara till så suddar jag.

     
     
   

En del shopping hann jag med också: ett gäng omonterade stämplar, mönstrade papper, ett par Cuttlebug embossing dies, pennor, Crackle paint, BIA-spiraler och alla färger (nästan) av nyheten Punchinella. Allt ligger nu uppradat på mitt pysselbord för beundran och jag längtar efter att börja använda grejerna. Semestern hägrar, bara två veckor kvar innan jag går på efterlängtad ledighet ...

Mässan var hur som helst toppen! Synd bara att det är lite långt för oss göteborgare att åka ... drygt 100 mil totalt på en helg är trots allt ganska häftigt. Jag är lyckligt lottad som har en man som gärna ställer upp och kör den långa vägen för att jag ska få vara med - han är guld värd!

Ett stort tack till Lisa som arrangerade denna lyckade mässa i Dalarna för åttonde året i rad! Och tack till hela familjen för gästfriheten och för att vi fick bo hos er!


Kommentarer
Postat av: Lisa - InkyWings

STORT TACK till dig för all härlig hjälp och trevligt sällskap under helgen! Synd att vi bor så långt ifrån varandra som sagt....

2008-07-01 @ 09:18:45
URL: http://lisainkywings.blogg.se/
Postat av: Agneta

Kul att få se foton :) Det var trevligt att träffas igen :)

2008-07-01 @ 16:10:25
URL: http://agge.blogg.se/
Postat av: Sara - SaGam

Vad härligt och kul att få se lite bilder från din/er helg! Förstår att ni haft det riktigt bra.

2008-07-01 @ 21:26:45
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Carro

Kan bara hålla med att det är en lagom stor mässa med en speciell stämning. =) Det var en toppen helg!

2008-07-02 @ 00:02:59
URL: http://camile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0