Glad Påsk!

Visserligen snöade det hela dagen i måndags, visserligen kom det drivor av hagel igår och visserligen var det 7 minusgrader i morse... MEN ljuset är tillbaka och nog känns det ändå som om våren är här! Jag har privilegiet att ha promenadavstånd till havet och tog mig en sväng dit ner på förmiddagen idag. Klar och kylig luft, men härligt solsken. Detta var den utsikt som mötte mig - visst är det vackert!

63570-260

Nästan all snö har smält bort i solskenet, men jag har hört att kylan håller i sig och att det lär komma mer snö i slutet av veckan. Ja ja, fick vi inte en vit jul, så blir det väl kanske en vit PÅSK istället?

63570-261

Kvistarna är en Stampscapes-stämpel och kycklingar och ägg kommer från InkyWings. Bokstäverna är utstansade med QK. Jag har målat med Distresser. Även bakgrunden är Distressfärg som jag har lagt på med svamp.

En riktigt Glad Påsk önskar jag er som tittar in i bloggen!

Kommentarer
Postat av: Sofia Wernmyr

Glad påsk på dig och familjen :-)
Vilken härlig havsvy, känns verkligen vår. Här hos oss ligger faktiskt snön delvis kvar trots solens varma strålar under dagen.
Ha det så gott! Vi ses snart!
Kram / Sofia

2008-03-19 @ 23:40:10
URL: http://pysselmyran.blogg.se
Postat av: Evelyn, i hemmet

Glad påsk!
KRAM!

2008-03-20 @ 20:15:32
URL: http://ihemmet.blogg.se
Postat av: Christine

Havet får en att längta till sommaren.Tack för den fina bilden.
Glad Påsk
Christine

2008-03-20 @ 21:33:10
URL: http://christinereinhold.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0