Grattiskort med ny hÄngel

Den här typen av kort med en ficka där man stoppar in tags har jag blivit väldigt förtjust i och det har blivit ett par olika varianter av den. Just detta gröna kort ska jag alldeles strax posta till min vän H, som fyller jämna år i morgon.

Har textat en födelsedagshälsning på den ena tagen och på den andra finns det vackra citatet "Kom ihåg gårdagen, dröm om imorgon men lev idag!" Den lilla flickan kommer naturligtvis från hÄnglar och texten är från Inkido. Chipboard-bokstaven är lackad med Matte Accents.

63570-248


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gillar också det citatet. Har använt det några gånger.
Kortet är jättefint - som vanligt!

2008-03-02 @ 19:02:33
URL: http://kramaria.blogg.se
Postat av: Trondjennifer

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2009-03-27 @ 09:34:39
URL: http://trondjennifer.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0