On the sunny side of the street

Nu tror jag att den tillfälliga västkustvintern sjunger på sista versen. Det är fortfarande kallt om nätterna, men när väl solen gått upp gör den sitt bästa för att smälta bort snön. Så här lustigt såg det ut på vår lilla radhusgata igår förmiddag ... en sida vinter och en sida vår. Som tur är bor jag på solsidan!

63570-265

Bara ett par dagar kvar till den stora stämpel- och scrapmässan i Göteborg och alla shoppingmöjligheter, men jag tjuvstartade faktiskt lite redan igår genom att impulsköpa ett nytt set clearstamps från Hero Arts:

63570-266

"Playful animals" heter det och jag föll pladask för alla charmiga djur. Det gjorde också min dotter som genast invigde stämplarna och fick till det här roliga djungelcollaget:

63570-264

Motiven stämplade hon med Adirondackdynor i olika nyanser och målade sen med Promarkers. Visst blir man glad av de härliga färgerna!

Vi ses kanske på mässan i helgen? Jag kommer att finnas i Pysselmyrans monter den mesta delen av tiden och visa lite olika tekniker.

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

så fin den blev L:s djungel! kul att ha er här. klart att vi ses i morgon. jag tar mig en sväng förbi och kollar vad du håller på med!

2008-03-28 @ 08:40:23
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: lenislenis

Ursöta stämplar o fint kort!
Tack för demo på mässan, så kul o inspirerande!
Jag har lagt in några kort från demon men om du vill att jag ska ta bort dem får du säga till så gör jag givetvis det :-).

2008-04-01 @ 23:39:52
URL: http://lenislenis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0