Rosor i mars

Strålande sol och vårväder ute idag - underbart!

De här fina nyponrosorna är ett av alla vackra motiv som Inkido släppt till försäljning nu i vår. Med risk för att bli tjatig kan jag berätta att jag har målat med mina älskade Promarkers, kombinerat med MCP-tekniken ... det är ungefär så jag färglägger det mesta nu för tiden. Det är så praktiskt och lätt. Akvarell och Distress använder jag allt mer sällan, men det där går i vågor och jag kommer nog tillbaka till dem så småningom. Nu har jag hunnit köpa på mig hela 30 olika Promarkers - räknade dem härom dagen. Tror att de finns i nästan hundra olika nyanser, men jag tycker nog att jag har skaffat mig ganska användbara färger, saknar inte någon speciell för stunden.  Skulle väl vara någon ljusgrön då kanske ... och förresten så vore en ljusblå inte heller fel ...

63570-249

Tillbaka till kortet, så har jag maskat rosorna och stämplat en bakgrundstext från Hero Arts ovanpå. Även grattisovalen är från Inkido. Glitterlim i mitten av blommorna.

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

92 nyanser finns det råkar jag veta...kul att du gillar det så mycket. fint du gör!

2008-03-07 @ 17:50:50
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Gunnel A

Jättefint romantiskt kort!!!

2008-03-07 @ 21:13:29
Postat av: Louise (vbg)

Härligt. Fick en liten snabbkurs av Puck (stämpelboden) i går. Skall testa detta. Härliga saker du har gjort. Vi kanske ses på mässan ??? Kramiz

2008-03-09 @ 11:09:04
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: Patricktindra

Excellent site.

2009-02-04 @ 11:33:12
URL: http://patricktindra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0