Här är hon igen ...

... den skrattande damen från Paperbag Studios! Tycker att den passar så bra i alla möjliga sammanhang - till födelsedagar, som uppmuntran och till kort som man skickar utan någon särskild anledning. Lustigt det där hur man skaffar sig favoriter i stämpelsamlingen. Jag har under årens lopp samlat på mig ganska så många stämplar, men ändå är det en hel del motiv som sällan kommer fram eller kanske rent av förblir oanvända. Och ändå verkade de så "rätt" när jag köpte dem! Och sen andra som man ständigt och jämt återkommer till. Som denna...

63570-290

Här har jag dekorerat med snurklor som jag gjort med min nya Revolution die "Swirls". Funkar alldeles utmärkt i Cuttlebugen!  Bakgrunden (kartan) är en stor stämpel från Hero Arts.

Ett grattiskort med en av alla dessa söta igelkottar från Penny Black tänkte jag visa också. Textstämpeln kommer från Inkido.

63570-291

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Nu har jag lagt din blogg på bevakning!!
Tjusiga kort du har gjort, det översta kortet gillar jag massor!!

Du fårgade om bokhögen på mina bokmärken. Ja, bokhögen är också en stämpel från Magnolia.

2008-05-16 @ 18:57:36
URL: http://veronikap.blogg.se
Postat av: Monica M

Nu är kortet klart och då fick jag ju helt enkelt starta upp en blogg så du kan kika... =) Må så gott!

2008-05-18 @ 17:14:48
URL: http://monica66.blogg.se
Postat av: sussilull

Ja visst är det så att man har "favvo"stämplar. Jag har också några som ständigt skriker efter mej...
:-)

2008-05-19 @ 14:49:24
URL: http://www.sussilull.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Hei!

Flotte kort du lager. Liker stilen din godt, rene klare linjer.

Kram, Marina

2008-05-21 @ 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0