Börjar om från början

Äsch, jag får inte ordning på bloggen, så jag börjar om från början med en standardmall så länge. Får fixa med färger och header en annan dag istället.



Ett julkort har det blivit idag. Håller på och går igenom pysselrummets alla skrymslen och vrår för att rensa ut stämplar och tillbehör som jag inte använder. Jag och kompisen Sara anordnar nämligen en loppis med stämpel/scrap-tema i Floda den 23 november och då blir det tillfälle att sälja lite grejer eller kanske byta till sig något annat istället. Efter drygt åtta år med den här hobbyn har jag hunnit samla på mig en hel del kan man väl säga utan att överdriva ... Den här stämpeln från PSX hörde till dem som av någon anledning aldrig använts och låg därför i riskzonen för att hamna i "loppislådan". Men jag gav den en chans till och när jag målat motivet tyckte jag faktiskt att det var riktigt fint, så den får stanna hos mig ännu ett tag. 

Bokstäverna är från det nya QK-alfabetet "Moonlight".

Kommentarer
Postat av: Eva F

Härligt julkort. Förstår att du bestämde dig för att behålla stämpeln ett tag till.

Kram Eva

2008-11-05 @ 21:31:07
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0