Innesittardag

Onsdag är min lediga dag och eftersom det har varit en ovanligt regnig dag har jag unnat mig att sitta vid pysselbordet i flera timmar. Trodde att jag skulle komma igång med julkorten, med icke. Hittade lite annat smått & gott i lådorna som jag blev sugen på att använda, så det blev blandad kompott med andra teman istället. Så kan det gå.



Collagestämpel från PSX. Färglagt med Promarkers i höstfärger.



Blomma från Slöjddetaljer och text från InkyWings. Dekorerat med glitterlimsduttar. Bakgrundspappret är gjort med samma stämpel.



Blomman är en del av en större stämpel från Peddler's Pack som jag målat med Promarkers och klippt ut. I mitten har jag limmat fast kopparfärgade miniglaspärlor.



Pumpan kommer från Angi B/InkyWings. Klippte ut motivet och körde pappret genom en "wellpapp-vals". Den idén knyckte jag från ett kort jag såg på mässan härom veckan. Roligt att valsen kom till användning, den har legat och dammat på hyllan några år ...



Inte ett enda stämplat motiv på det här kortet, vilket är väldigt ovanligt för att vara mig! Bakgrunden är gjord med Cuttlebug och blommor och bladranka är utstansade QK-detaljer.

Ännu ett par kort hann jag med, men dem tänkte jag visa en annan dag. Ha det så gott i höstrusket!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jisses vad produktiv du har varit!! Den första tyckte jag var otroligt fin!! Har du kommit igång med scrappandet i 88 än då? ler*

Kram Åsa

2008-10-15 @ 21:47:36
URL: http://www.scraphorse.com
Postat av: Zornitsa

Åh vad underbart med en ledig dag mitt i veckan :) Fina kort... den sista är min favorit :)

2008-10-16 @ 00:51:16
URL: http://scrapparazzi.bloggspace.se
Postat av: Monica

Hej du och tack för senast!!! Undrar vilken som blir nästa mässa - blir det nån Jingel-Jangel på Arken i år??



Härliga höstkort i massor =). Vá mycket du hinner på en dag -själv är jag hur långsam som helst.

2008-10-17 @ 19:46:06
URL: http://monica66.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0