1 april

Strålande vårväder idag - hela 13 grader varmt mitt på dagen! Kunde till och med sitta utomhus på altanen och premiäräta lunch i solskenet. 

På kortfronten är jag inne i en ganska produktiv period och jag tillbringar nästan varje kväll en stund i mitt pysselrum. Det gäller att passa på, för i takt med att dagarna blir längre och kvällarna ljusare vill jag gärna vara utomhus så mycket som möjligt och njuta av årstiden. Det är lite synd att sitta inne och kura när solen skiner.



Till det här beställningskortet plockade jag fram min tulpanstämpel från PSX igen, ett av mina allra första inköp och en klar favorit. Är så otroligt förtjust i den härliga buketten och tröttnar nog aldrig på den. Tänk bara vad man kan variera den med olika färger. På just det här kortet har jag stämplat några av blommorna ytterligare en gång på separat papper, klippt ut och fäst ovanpå med distanskuddar för 3D-effekt. En aning glitterlim ovanpå och en liten "bling-sten" intill vasen gjorde det hela lite festligare.

Kommentarer
Postat av: carina

Detta är också en av mina fav.stämplar

2009-04-06 @ 09:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0