Glad Påsk!



I år lyckades jag inte få iväg ett enda påskkort, så jag får skicka en hälsning via min blogg istället. Här är ett av de allra sötaste motiven från hÄnglar och stÄnglar tycker jag. Jag är speciellt förtjust i alla fina djur som Marie har ritat. Och visst passar det bra med lite humlesurr idag när solen strålar från en molnfri himmel. Härligt väder för alla påsklediga!



Den stolta tuppen kommer även den från hÄnglar.



I början av veckan var vi iväg en sväng till London och fick en mycket lyckad resa till denna fantastiska stad. Har sett många sevärdheter, varit på teater och bio, shoppat och promenerat säkert flera mil sammanlagt! I England hade våren kommit lite längre än här, körsbärsträden stod i full blom, likaså tulpaner och påskliljor i rabatterna. 

För mig var det ett måste att besöka Blade Rubber Stamps en av dagarna för att titta på allt fint i stämpelväg. Har varit där förut och de har kanske inga revolutionerande nyheter inom hobbyn som inte finns att få tag på här hemma också. Men det är en så mysig atmosfär i butiken och en stor njutning bara att vara där. Det finns turistmål och så finns det TURISTMÅL!



Som ni ser har jag en liten kasse i handen ... köpte en stämpeltidning och ett par av deras egna stämpelmotiv (faktiskt med jultema!). En riktigt Glad Påsk önskar jag er alla!

Kommentarer
Postat av: Jaana

Glad Påsk och kram på dig med !

2009-04-10 @ 15:41:02
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/
Postat av: Muffin

Åh, så härligt att åka till London - det är ju alltid en fröjd! Jag har faktiskt också varit i den där butiken för några år sedan, den är verkligen mysig och jag shoppade en hel del när jag var där.

Ha det gott i vårsolen!

2009-04-12 @ 17:55:00
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0