Grönt födelsedagskort



Jag gillar ju att göra egna bakgrunder med stämplar istället för att använda färdigt mönsterpapper. Här är det en trädstämpel (Windy Tree) från Hero Arts som jag stämplat lite kors och tvärs över pappret och sedan färglagt med Promarkers. I mitten av varje blomma är det glitterlim, men det syns inte riktigt på fotot. Bokstäverna kommer från mitt sprillans nya QK-alfabet "Chandelier", tycker jättemycket om det.

På insidan av kortet har jag stämplat en "snabb-almanacka" från InkyWings och markerat födelsedagsbarnets datum. Den glada lilla filuren kommer från Kortmakaren och är ett av de motiv som man krympt och gjort små varianter på.



Apropå QK-alfabet, så har jag ett till salu - Moonlight heter det. Hör av dig om du är intresserad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0