Dagsljus

Dagsljus är verkligen en bristvara så här i december. Det gäller att ta ett snabbt beslut om man ska hinna ut och promenera innan skymningen faller. Vi hade ett par frostiga dagar i början av veckan, men nu är det gråväder och några plusgrader som gäller igen. Typisk göteborgsvinter, man får i alla fall vara glad att det inte regnar.

Tack för alla snälla kommentarer om mina Spellbinder-kort som jag visade i ett tidigare inlägg! De är riktigt roliga att göra och idag blev det ett till av bara farten. Var tvungen att testa mina nya "Inverted Circle"-dies, det är det röda som sticker fram bakom cirkeln. Kunde inte låta bli att göra en hålkant med Japanese Screw Punch, det är så himla lätt att stansa med den att det riktigt kliar i fingrarna att fixa hålmönster både här och där.

Stämpeln kommer från PRICKIFORM.

Ha en skön fortsättning på Andra Advent!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Åh, de är så himlans fina de där korten..... Har dock ingen spellbinderdie som passar bra...men imorgon ska jag prova med en qk-die som borde funka precis lika bra :)

2009-12-06 @ 22:35:48
URL: http://agge.blogg.se/
Postat av: Angela

Åh så fint!

2009-12-10 @ 18:53:40
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0