Fler askar

I går kväll var jag på stämpelträff och som vanligt för min del blev det "mycket snack och lite verkstad". Förvisso brukar jag alltid plocka med mig massor med pysselutrustning, men jag har svårt att få till något färdigt på plats. Konstaterar igen att jag är allra mest produktiv hemma på kammaren i min ensamhet och med allt jag behöver inom räckhåll. Men vi har väldigt trevligt på våra träffar och inspirerar varandra!

På träffen fick jag i alla fall förberett mina personliga julkort och så dekorerade jag några tändsticksaskar. Här är ett par askar i lagom "mellanstorlek" som jag till sist fick tag på. Tack Lenislenis för inköpshjälp!

Stämplarna kommer från October Stamps (tomte och änglacollage) och Stampin' Up (gran). Den söta tomtenissen passade perfekt i storlek på en liten ask, där jag först hade stämplat en julbakgrund (även denna från October Stamps).



Jag gillar verkligen texten med uppradning av julens alla godsaker. Och typsnittet är så läckert!


Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Planera in måndag eftermiddag/kväll i Floda så kan du testa på massa saker hos Kortmakaren och köpa askar i mellanstorlek i affären på torget ;-)

2009-12-09 @ 20:58:16
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Elina

Vilken fin ängelstämpel! Varifrån kommer den?

2009-12-10 @ 01:58:48
URL: http://www.elinasblandning.blogspot.com/
Postat av: Elina

Minsann. Bra butik den där Kortmakaren ;)

2009-12-10 @ 15:43:22
URL: http://www.elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0