God fortsättning!

Sådär ja, nu ligger julen bakom oss för den här gången. Vi har haft det väldigt bra med lata dagar då vi gjort vad som fallit oss in och för min del har det inneburit en liten paus från hobbyverkstan. Jag har nämligen fått ett nyvaknat intresse för min gamla hobby virkning och stickning, vilket inneburit att jag tillbringat många timmar i TV-soffan med garn och stickor/virknål. Faktiskt riktigt roligt och mycket avkopplande.

I går kväll fick jag åter inspiration att sätta mig vid pysselbordet, där jag började med att plocka bort julstämplarna som genast känns väldigt passé. Med radion som gott sällskap gjorde jag i rask takt en omgång enkla "bra-att-ha-kort" med blommor i klara färger, bl a dessa två med motiv från Hero Arts.


Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Se där ja, nu var det vår på G!? Julstämplarna är borta här också, men vintern dröjer sig delvis kvar. Jobbar i kväll/natt jobbar jag med nyheter från Hero Arts. Visar så småningom. Ses i morgon!

2009-12-27 @ 23:04:28
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Tesa/Therese

Kram och god fortsättning på dig med.

Stämpeln fr Katarina var verkligen jättefin och en riktig överraskning :o). Läser att du tagit fram stick och virknålarna.........kul, det har jag också gjort. Igår virkade jag handledsvärmare och stövelmuddar...kortare variant av benvärmare som bara syns en liten bit över kanten på stövlarna. Ska fota dom och lägga ut bild så kanske du förstår ;) Ha det så gott.

Kram Tesa

2009-12-28 @ 00:14:35
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: linett

OMG vad duktig du e!! :O

2010-01-30 @ 00:03:57
URL: http://linetts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0