I min brevlåda ...

... fann jag härom dagen ett oväntat och alldeles underbart KAOS-kort från Hobbydraken. Jag blev så otroligt glad för detta och för att jag kunnat inspirera någon med mina kort och min blogg. Ett stort och varmt tack!



KAOS = Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje

KAOS är en levande logga som sänds till någon man uppskattar och istället för att skicka den digitalt skapar man riktiga kort/scrapverk och skickar med posten. Den som får denna utmärkelse ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awarder till några som de uppskattar. Awarden heter KAOS oavsett vem som gjort dem och ens egen stil och specialiteter ska finnas med. Varje award ska ha formatet 10 x 15 cm, innehålla titeln KAOS och skaparens eget namn. Man kan också fota/scanna awarden och blogga om den. På så vis blir awarden ett digitalt minne, men också något fysiskt mottagaren kan spara och titta på.


Kommentarer
Postat av: Monica =)

Så fin!! Förstår att du blev glad!!! Men jag håller med Hobbydraken: massa vackra finurligheter hos dej=)



Må så gott i detta blöta advent!!

2009-12-06 @ 09:27:40
URL: http://monica66.blogg.se/
Postat av: Hobbydraken

Så glad att du tyckte om den :D



Önskar dig en trevlig vecka!

2009-12-07 @ 09:56:35
URL: http://hobbydraken.blogspot.com/
Postat av: Rebecka

roligt att du fick utmärkelse! det var du minst sagt värd, man har endel att gå igenom här när man glömt kolla på ett tag! vad sugen jag blev på att göra sjalar, det borde jag kanske kunna få till trots mina vaga virkkunskaper. jag längtar så efter min bohuskofta, hörde att mormor kommit en bit nu :)

stor kram från rebecka-den glada nyblivna studenten

2010-01-20 @ 19:15:01
Postat av: Rebecka

roligt att du fick utmärkelse! det var du minst sagt värd, man har endel att gå igenom här när man glömt kolla på ett tag! vad sugen jag blev på att göra sjalar, det borde jag kanske kunna få till trots mina vaga virkkunskaper. jag längtar så efter min bohuskofta, hörde att mormor kommit en bit nu :)

stor kram från rebecka-den glada nyblivna studenten

2010-01-20 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0