Mellandagsrea

Som så många andra har jag haft en ledig måndag idag och jag har passat på att spana in mellandagsrean. Först åkte jag en tur in till stan (Gbg) och gjorde ett par hastiga fynd i klädväg. Fortsatte sen till Floda, där Kortmakaren erbjöd generösa 50 % rabatt på hela sortimentet i butiken - det gick ju bara inte att motstå! Hade i förväg skrivit en önskelista på vad jag skulle handla och fick tag på nästan allt jag hade tänkt mig plus lite till som frestade när jag väl var på plats ... Hörde någon klok människa som sa att "det är skillnad på att behöva något och att bara vilja ha" och det stämmer ju. Själv har jag för länge sen passerat gränsen för vad jag "behöver", men lika barnsligt glad är jag när jag shoppat nya saker till min hobby.

Dagens kort har en ormbunkskvist från Hero Arts som huvudmotiv, embossad i koppar-EP. Just stämplar med blad och löv är favoriter som jag har samlat på mig många av under årens lopp, ändå utökas samlingen emellanåt. Bakgrundstexten kommer från samma företag.


Kommentarer
Postat av: Annickan

Hej hej! Nu har jag hittat din lilla sida =) Har inte hunnit titta på allt, men hittills har jag sett mycket fint! Ormbunken (?) med textbakgrunden är superfint! Och jag håller med dig...gränsen för vad man behöver är sen länge sedan passerad...nu är det 'vill ha' som gäller =) Men värre laster kan man ju lägga pengarna på :) Må så gott!

2009-12-29 @ 21:51:22
URL: http://annickashobbyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0