KAOS!

Bli inte orolig -  arbetet med att sortera mina omonterade stämplar går mot slutfasen och i pysselrummet är det ovanligt städat och undanplockat, så jag har koll på läget. Det jag menar med rubriken är att jag har fått något riktigt fint i brevlådan, nämligen en KAOS-utmärkelse, som i det här fallet står för Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje! Det är rara Elina som skickat detta vackra gröna kort till mig - jag blev både glad och överraskad! Tusen tack!



Och en detaljbild på den lilla dekorationen ...



(Bilderna på kortet har jag lånat från Elinas blogg.)

Visst är det ett underbart kort! Och kolla förresten vad fint färgerna på kortet matchar min blogg!

Så här funkar det: KAOS är en levande logga som sänds till någon man uppskattar och istället för att skicka den digitalt skapar man riktiga kort/scrapverk och skickar med posten. Den som får denna utmärkelse ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awarder till några som de uppskattar. Awarden heter KAOS oavsett vem som gjort dem och ens egen stil och specialiteter ska finnas med. Varje award ska ha formatet 10 x 15 cm, innehålla titeln KAOS och skaparens eget namn. Man kan också fota/scanna awarden och blogga om den. På så vis blir awarden ett digitalt minne, men också något fysiskt mottagaren kan spara och titta på. I bloggen utser man nästkommande tre KAOS-mottagare med en liten förklaring till varför man vill ge dem awarden. Man kan också bara lämna länkar, det är valfritt.

Nu ska jag fundera på vilka jag ska KAOS-utnämna i min tur, det finns många kreativa människor att välja på, så det blir inte lätt!

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Stort grattis vännen. Jag visste vad som var på G. Du är väl värd utmärkelsen!

2009-07-30 @ 21:06:23
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0