Liten aptitretare

I fredags kom så DT-paket nr 2 från Prickiform med posten och helgen har jag ägnat åt att göra kort med några av deras allra senaste stämplar, som släpps på Nordiska Stämpel- och Scrapmässan till helgen. Men redan nu ligger de nya motiven uppe i webbutiken, så jag vågar mig på att visa hur högen med stämplar och material såg ut innan jag satte igång. 



Så många fina texter och härliga motiv! Mina inspirationsord att jobba efter denna gång var HAVET - SOMMAR - FEST och så snart mina kort finns utlagda i Prickiforms blogg kommer jag att visa dem här hos mig också. Jag trivs verkligen jättebra med att jobba efter tema och fasta ramar, men ändå fritt i skapandet, och är så glad över det här DT-uppdraget.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Hei! Takk for koselig melding i bloggen min! Så hyggelig at du linker til min blogg!



Ha en fortsatt fin uke!

Hanne/limogglitter

2009-03-04 @ 17:21:08
URL: http://www.limogglitter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0