Nyheter och pysselträff



Kortmakaren släppte härom veckan en omgång nya stämplar, däribland den här snirkliga blomrankan. Jag blev stormförtjust i den med en gång och nu när jag provstämplat vet jag att den kommer att bli en favorit. Så otroligt användbar och lätt att variera!

Här är ytterligare ett kort med samma motiv, men i en annan färgställning:



Apropå nya stämplar, så har även Prickiform lanserat en omgång passande motiv inför sommarens konfirmations- och studentuppvaktningar och jag vill gärna göra lite reklam för dem. I Prickiforms blogg finns massor av fina exempel som DT-gänget gjort, inte bara med just dessa stämplar utan med hela sortimentet. Och bloggen uppdateras ofta!



Jag var på trevlig pysselträff igår kväll och fick gjort hela FYRA färdiga kort! Låter kanske inte så imponerande, men det är väldigt ovanligt för mig som mest brukar ha halvfärdiga alster i olika stadier med mig hem för senare montering i pysselkammaren. Kanske har jag äntligen kommit på hur man packar med sig "rätt" saker för att kunna slutföra projekten. Nyinköpta pysselväskan  från Biltema var med och får med beröm godkänt. Jag använde dock bara fickorna på insidan i och med att jag har en annan, lite mindre väska också där jag förvarar allt småplock. Men bagen var rymlig och bra och jag fick plats med hela packningen, skönt att bara ha ett kolli att hålla reda på istället för flera småväskor.

Tack för att du tittar in i min blogg - lämna gärna en liten hälsning, det blir jag glad över!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag visste att det var nåt jag skulle kolla efter på Biltema.

Fin den där blomstämpeln och du har fått ihop så söta färger.



2009-05-20 @ 19:42:27
URL: http://kramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0