Höstfärger igen!



Och här kommer ännu ett brunt kort! Någon som blir förvånad? Kanske lika bra att ge efter och konstatera att detta är "mina" färger, dem jag  tycker allra bäst om att arbeta med. Den klassiska julhälsningen kommer från PRICKIFORM och se så perfekt den passar i formatet till Spellbinders ovala dies. Bakgrunden är gjord med två olika typer av mönsterpapper, lite lapptäcke över det hela.

Nu har jag packat ihop de viktigaste av mina pysselgrejer och några nya, ännu oanvända stämplar att ta med till Kortmakarmaran i Floda i morgon. Jag ser fram emot en härlig lördag tillsammans med likasinnade. Kl 10 - 22 blir det pyssel för hela slanten. Låter länge, men dagen går väldigt fort när man har så roligt och det händer något hela tiden. Det är tredje gången jag är med och det är verkligen ett fantastiskt arrangemang på alla sätt och vis. En inspirerande dag som lyser upp novembermörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0