Biltur och mässa


Idag har det varit en solig och härlig höstdag, men isande kallt i vinden. Inte precis läge för att åka cabriolet med bara en tunn sjalett om huvudet. Nej, nu är det vantar och mössa som gäller! "Underbara biltur" är ett av alla roliga motiv som PRICKIFORM tagit fram under året med de mogna damerna Rut och Siw. Även texten kommer från samma företag och den passar i många olika sammanhang.


Förra helgen var det dags för höstens andra mässa för min del. Denna gång var det Nordiska Stämpel- och Scrapmässan som gick av stapeln i fina Eriksbergshallen här i Göteborg. Jag hade den stora glädjen att få vara en i gänget som bemannade Kortmakarens välfyllda monter, företaget som också stod som arrangör för hela mässan. Många hobbyfantaster passade på tillfället att kolla in utbudet nu när så många företag hade samlats på en och samma plats. Flest besökare var det på lördagen, något lugnare dag 2, så som det brukar vara.

Bilder från mässan finns i Kortmakarens blogg.


Kommentarer
Postat av: Tesa/Therese

Tack för dina ord hos mig :o) Jag får återkomma till dig för jag vet inte vart jag hittade mallen. Har haft den ett bra tag. Jag ska försöka beskriva påsen för dig så fort jag kan. Ha en skön helg, det ska jag.....på Scrapmässan här i Karlstad :o) Kram

2009-10-23 @ 19:53:04
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: lenislenis

Härligt kort,s tämpeln är verkligen "skön"! Snyggt du fått till det med vägen!

Granraden som du undrar över är från Forma Hantverk, har stått på önskelistan ett tag och nu slog jag till ;-)

Vi ses igen om ett par veckor! Ha' det bra!

2009-10-24 @ 02:58:13
URL: http://lenislenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0