Collage i grönt



Det här med collagestämpling gav verkligen mersmak och jag har testat igen, denna gång har jag hållit mig till en och samma färgskala. Det blev ett vårgrönt kort med bara stämplar från PRICKIFORM. Jag har använt den nya distressfärgen Crushed Olive.

Apropå collage - titta in hos October Stamps som gjort en omstart med nya motiv i lite vintagestil - helt underbara! Jojo har dessutom rea på sina utgående motiv till oslagbara priser, här kan man fynda stämplar från 2 kr och uppåt.

Önskar alla en Glad Påsk och hoppas att det blir tid till mycket pyssel i helgen!

Kommentarer
Postat av: KatarinaR

Så snyggt och vårligt! Blir sugen på att prova det här med collagestämpling, men får nog köpa några distresser först.

Glad Påsk!

2010-04-02 @ 18:26:00
URL: http://katarinaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0