Ostämplat



I 99 fall av 100 är det någon stämplad detalj med på mina kort, så det här scrappade kortet är ganska ovanligt. Till bakgrunden har jag använt en ny embossingfolder från Tim Holtz kollektion - lite "glasstrutsmönster" över det hela. Färgade in pappret med Distress och ruffade till kanterna med en edge scraper. Utstansade löv från Punch Bunch och bokstäver från QK-alfabetet "Chopsticks".

Nu är det slut på nattsuddandet för i morgon börjar jag jobba igen efter en härlig och avkopplande semester!

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Chopsticks gillar jag. Och vad fint det var med lite utstansade löv här och där på kortet ;-)

Tack för senast. Kram och ha det bra i morgon på jobbet.

2010-08-08 @ 23:01:58
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0