Sensommarfjäril



Ljuvligt fjärilscollage från Cherry Pie - perfekt mix av bild, text och stänk. Bakgrunden är ett från början vitt papper som jag färgat in med Distressdyna och så den numera nästan obligatoriska prickstämpeln från Stampin' Up för att liva upp ytan. Fjärilen är stämplad ännu en gång på separat papper, utklippt och fäst ovanpå med distanskuddar. Lite känsla av luft under vingarna.



"Extra-antennerna" har jag böjt till av tunn guldtråd och till sist lite glitterlim på vingarna.

Kommentarer
Postat av: Elwa

Jättesnyggt!

2010-08-14 @ 21:50:45
URL: http://verksta.blogspot.com
Postat av: Maria

Tack Ingrid. Jag gillar mitt nya rum jättemycket. Satt i en större rum förut och jag spred ut mig alldeles för mycket.

Tycker mig känna igen det här kortet också. De prickarna gillar jag och så fiffigt med antennerna.



KraM

2010-08-14 @ 22:13:00
URL: http://kramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0