December



Så har vi kommit in i december och termometern i bilen visade på 19 krispiga minusgrader när jag körde norröver i Bohuslän i morse. Brrrr! Men det var strålande vackert med gnistrande snö, rimfrost på alla träd och en försiktig vintersol som lyste upp dagen.

Det blir ett julkort gjort lite då och då, så jag känner att jag har läget under kontroll. Det är lätt att få vinterinspiration dessa dagar och här är ännu ett kort med snö som tema. Det är den roliga distressrutan som kommit till heders igen och det var en av utmaningarna på helgens Kortmakarmara. Snöstjärna från Inkido och text från Tingtura.

Den allra första utmaningen var för övrigt att göra en namnskylt till en slumpvis vald deltagare och jag måste bara visa den fina skylten i vintage-stil som duktiga Sari skapade till mig. Visst är den fantastisk! Nu pryder den väggen i mitt pysselrum och jag blir så glad när jag ser den. Tack Sari!

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Vackra kort!

2010-12-02 @ 21:05:01
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Muffin

Detta kortet tycker jag blev så himla fint. Kul att du hittade lite bling i mina gömmor. :)

2010-12-05 @ 08:04:30
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0