Hjärtligt tilltufsat



Jag fortsätter öva mig på att skrynkla ihop, färga in, väta ner, tufsa till kanter och allmänt "misshandla" papper - allt för att försöka skapa någon form av vintage-stuk på korten.  Här har jag dessutom sytt en ram med symaskin, något som blir ganska effektfullt så det får jag göra mer. Låter symaskinen stå framme så blir det lättare att spontant sy en söm eller två. Prickarna på bakgrunden är en av alla fina Design Blocks från Hero Arts och hjärtat kommer från October stamps.



Hjärtat är fäst med distanskuddar.

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Gillar massor!

2010-12-19 @ 21:52:05
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Hej! Jag heter Arlene Larsson och är chefredaktör för tidningen SKEV som RFSL Ungdom har. Vi kommer ha en sida för pysselaktivism i varje nummer.

Vi du skriva en tutorial för något pyssel du gör så maila mig på [email protected]

2010-12-21 @ 20:43:32
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0