Mer jul ...

Juldagarna har visserligen passerat nu, men för den sakens skull behöver man inte sluta göra julkort! Det blir ju en ny jul nästa år och jag tänkte faktiskt försöka varva korttillverkningen under det kommande året med ett och annat julkort att lägga på lager för att slippa hetsen i slutet av november. Kanske kommer det att kännas konstigt att måla tomtegubbar mitt i sommaren, men så länge det är vinter är det i alla fall inga som helst svårigheter att komma i stämning.

Här är ett enkelt kort som jag har stansat ut med Spellbinders. Jag har utgått från ett dubbelvikt kort och lagt stansen lite utanför så att det hänger ihop i vänsterkanten. Texten kommer från October Stamps och den enda dekorationen är ett par röda blommor.


Kommentarer
Postat av: Muffin

Så fint, roligt med ett runt kort! Bra idé att lagra lite julkort till nästa år, det tror jag att jag också ska göra. Nu är man ju inne i "julsvängen" och blir lätt inspirerad och jag tror även att det kan kännas kul att göra ett och annat julkort mitt i sommaren också.

Kram på dig!

2010-12-28 @ 10:52:52
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0