Nyårsglans



Jag fortsätter visa kort från Kortmakarmaran. Instruktionen för den här utmaningen var följande: "Fick julkort från någon jag inte skickat till, blir ett nyårskort istället". Jag har gjort en liten skog med den fina granen från Prickiform. Textstämpeln kommer från samma företag och är del av en längre text. Ser ni snön på grenarna? Det är min "Snow marker-penna" som varit framme igen. Bara att måla, låta torka och sen värma med varmluftspistol så fluffar snön upp. Riktigt rolig pysselsak - rekommenderas varmt!

Kommentarer
Postat av: Muffin

Ännu ett jättefint kort. Jag köpte en sådan penna av Maria men har ännu inte testat den, ska bli spännande. Jag hoppas hinna pyssla lite idag, det har varit dåligt med tid. Tack snälla Ingrid för godiset du plockade ihop till mig!

Kram!

2010-12-05 @ 08:06:45
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0