Trött tomte



Tomten har mycket att göra så här innan jul så det är inte undra på att han behöver ta igen sig lite ;-) Den sovande tomtenissen kommer från October stamps och bakgrunden med noterna är från Stampington. Jag har övat lite på att knyta rosetter, tycker det är svårt, men den här gången lyckades jag faktiskt riktigt bra och fick bandändarna att sticka ut åt samma håll.

Konstigt väder har vi här. Efter en lång period av snö och kyla slog det igår kväll plötsligt om till plusgrader och det började regna ganska rejält! På dagen idag tö och takdropp. Nu är minusggraderna tillbaka, så vi får se hur fortsättningen blir. Man vänjer sig vid snön och jag tycker det är så vackert och vintrigt och vill gärna ha den kvar - åtminstone över julen.

Kommentarer
Postat av: Monica =)

Hej där!



Jag håller med dej, vore härligt om allt det vackra vita fick stanna över jul!



Vi har fått nya husdjur...imponerande såna =)

Har lagt upp bilder i bloggen om du är nyfiken...



Önskar dej en solig 3e advent!!!

Kram, Monica

2010-12-12 @ 11:09:51
URL: http://monica66.blogg.se/
Postat av: Muffin

Så fint kor! Trött-tomten är så mysig, honom har jag glömt att använda i år. Har en annan trött-tomte på gång inom kort. Han har ju mycket att stå i stackar'n så det är väl inte konstigt att han blir trött.

Du är så duktig på att göra dina egna bakgrunder, den där stämpeln med noter är ju jättefin. Själv badar jag i mönsterpapper, måste försöka göra något åt alla spillbitar snart!

Hoppas du har haft/har en fin tredje advent!

Kram!

2010-12-12 @ 18:57:20
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0