365 dagar

Jag gillar den här textstämpeln från Kortmakaren. Den är annorlunda på något vis och ett bra alternativ till alla otaliga varianter på "grattis". Den passar också till olika typer av högtidsdagar, inte bara när någon fyller år. Prickig bakgrund från Hero Arts.

Rosa och rött är en djärv färgkombination som jag nog inte hade vågat mig på för några år sen, men visst blir det ganska läckert?

Idén att embossa någon av Hero Arts stora bakgrundsstämplar ton-i-ton med pappret har jag lånat hos Eleocharis som är en mästare på det. Kolla in hennes stilrena kort, det ena finare än det andra!

Kommentarer
Postat av: Eva F

Vilka snygga kort Ingrid. Och verkligen snyggt med rött och rosa. Kul att testa lite annorlunda färgkombinationer.

Kram från Eva

2010-06-12 @ 11:02:45
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0