Snöängel



En snäll kompis handlade ett par nummer av favorittidningen Craft Stamper för min räkning när hon var i London nyligen och i kväll fick jag äntligen möjlighet att bläddra i dem. Mycket härlig inspiration! I novembernumret hittade jag ett kort som jag gillade med kombinationen ängel-snöstjärna. Här är min tolkning med söt ängel från Stampington och vackra snöflingor från Inkido. Att göra små prickar med en Topz och färg från vit stämpeldyna blev ganska effektfullt, det var nytt för mig. I mitten en prick med vit penna.

Idag har det snöat hela dagen, så nu har vintern kommit till Västkusten. Känns lite tidigt ...

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Det där med topsen ska jag prova. Det var nytt och ser effektfullt ut!

2010-11-12 @ 19:23:12
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Agneta

Jättefint! Jag blev oxå inspirerad av det kortet när jag bläddrade i tidningen.

2010-11-27 @ 10:01:16
URL: http://agge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0