Tomtenisse



Traditionellt julkort med en kombination av många olika stämplar. Den lilla nissen ser lite förvånad ut - är det verkligen redan jul? Han kommer, liksom bakgrundstexten, från InkyWings sortiment. Snurklan längs kanterna är från Forma Hantverk och slutligen huvudtexten från Tingtura.

Har varit på heldagsutflykt till Ullared och på GeKås var julhandeln i full gång med adventsljusstakar och tomtar i alla vrår. Det blev dock inget julrelaterat inköp för min del. Har blivit allt mer sparsmakad med julpyntet med åren och det är bara några få tomtar som ställs fram hemma hos mig nu för tiden. Men det dröjer minst en månad tills dess förstås!

Kommentarer
Postat av: lucke

Tjenare, vad har du haft för dig ikväll då? :)

2010-10-24 @ 20:28:04
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Sara-SaGam

Själv var jag i ullared i torsdags. kikade inte ens till julavdelningen, men en del leksaker till klappar blev det allt. just nu sitter jag i vår goa fåtölj och myser. känner mig som älgen på ditt förra kort.

2010-10-24 @ 20:54:13
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej! Härlig blogg! Har letat länge efter ett mönster till en sjal som den du virkat 12 av (du kallade den Tony Irving-sjal?) och som jag ser att du lottat ut en av tidigare i år. Länken till mönstret fungerar tyvärr inte. Har du en ny länk? Vore jättesjysst om du kunde skicka den!

Hälsningar Bella

2010-10-25 @ 00:05:17
Postat av: Lisa-olsi

Ett fint julkort med den söta nissen,

lika är ju älgkortet så häftigt :)



Titta in i min blogg om du är sugen på en

kortutmaning med fina priser.



Lisa

2010-11-08 @ 23:49:24
URL: http://olsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0