Anemone nemorosa



Vilket fantastiskt vårväder vi har! Tog fram min cykel och gjorde en premiärtur idag och det var en ren fröjd att trampa runt i vår vackra natur som vaknat till liv igen efter månader av vinter och snö. Och överallt vitsippor - stora vita mattor med tusentals blommor. Det är så otroligt vackert och blommorna kommer så fint till sin rätt nu innan träden slagit ut och den kompakta grönskan tar över. Väl hemma fick jag inspiration till det här kortet med en söt liten vitsippestämpel från PRICKIFORM.



Jag markerade blommorna med "Snow marker" så de framträder lite tydligare.



Fick i dagarna veta att PRICKIFORM lägger ner och det gör mig lite sorgsen. Jag har alltid gillat deras stämplar och det speciella sätt som företaget profilerades på. Inte minst har PRICKIFORMs montrar ända sen starten stuckit ut från mängden med stil och elegans och varit en färgklick på mässorna. Jag är så glad för att ha fått ingå i Designteamet under en period och jag önskar förstås Katarina lycka till i framtiden! Tack för alla fina motiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0