Specialvikning



I den generöst tilltagna välkomstpåsen deltagarna fick på scrapträffen i lördags fanns det många godbitar; stämplar, papper, brads, glitter, blommor och metalldekorationer. Ett par uppstämplade motiv låg också med och ett av dem skulle man färglägga och använda till en utmaning. Själva kortet skulle ha en specialvikning och här valde jag att göra ett boxkort. Jag var inte helt säker på att jag skulle komma ihåg själva vikningen bara så där, men minnet var med mig och jag lyckades faktiskt på första försöket.

Vill du också göra ett boxkort? Kolla då in den här utmärkta instruktionsfilmen!



Pojke - The Greeting Farm

Kommentarer
Postat av: Muffin

Men åh, vad fint och vilka härliga färger och jätteläckert papper! Måste ila iväg och titta på den där instruktionsfilmen, jättekul vikning!

2011-04-05 @ 09:16:06
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Millasew

Låter som att ni hade en trevlig lördag! Tack för tipset om vikning - får nog ta och testa det nån gång...

2011-04-05 @ 10:22:06
URL: http://millasew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0