Mums!



Som ni förstår har jag inte ägnat så mycket tid åt kortmakeriet i sommar utan mest sysslat med olika garnprojekt. Men nu när vi börjar gå mot hösten och kvällarna blir mörkare tar jag mig allt fler stunder i pysselverkstan. Fast jag är lite ringrostig och har svårt med inspirationen emellanåt och då är det kul att bläddra i pysseltidningar och surfa runt bland bloggarna för att få idéer. När jag hittar ett kort jag gillar brukar det ofta bli så att jag börjar att härma upplägget, men sen blir resultatet ändå något helt annat till slut. Men det gör inget, för skaparlusten har i alla fall kommit igång och sen brukar det gå av bara farten.

Den här gången har jag dock nästan liftat ett kort rakt av. Hittade det i en katalog från Hero Arts och blev så förtjust i idén. Så här blev mitt kort, fast med helt andra stämplar. Lika, men ändå olika.

Vill ni kolla in kortet jag haft som förlaga, så klicka på bilden:



Muffins - InkyWings
Text - Prickiform



Kommentarer
Postat av: mallan

Så fint!



Gillar verkligen idén med en tugga på muffinsen! Kanske tar den med mig. Så bra när man kan ta idéer här och där. Ibland står det helt stilla och jag kommer inte på en endaste idé, men det släpper väl.



2011-08-28 @ 19:49:15
URL: http://handmadebymallan.wordpress.com
Postat av: Millasew

Vilken rolig idé!! Undras om inte jag har en muffins från Prickiform i gömmorna - den kanske skulle passa till en sådan här liten serie! Tack för inspirationen!!!

2011-08-29 @ 07:17:48
URL: http://millasew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0