Följ ditt hjärta



Jag fortsätter på temat HJÄRTAN! Hade lyckan för ett par veckor sen att vinna 2:a pris i januaritävlingen hos October stamps med det här kortet och tillhörande kuvert. Ett presentkort att handla för i butiken blev mitt pris och denna summa har jag nu omvandlat till några nya stämplar, bland annat dessa två roliga fåglar. Tack Joanna!

Har också fiskat upp en stämpel ur min "loppis-kasse", nämligen det tjocka vågiga "randen" som fåglarna spatserar på. Just detta motiv har trots 3-4 loppisomgångar inte blivit sålt, så jag tänkte att det är lika bra att jag behåller stämpeln och försöker göra något kul med den.

Jag gjorde ytterligare ett kort på samma tema, där randen får spela en tydligare roll.



Vågig rand - Hero Arts
Text - Magnolia
Fåglar - October stamps
Hjärta - Hero Arts



Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Grattis till vinsten. Ap-kortet är fantastiskt - och vilket kuvert sen!

2011-02-17 @ 15:26:38
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Muffin

Vilka urläckra kort, gillar dem skarpt. Tror nog att det översta är min favorit men båda är kanon.

2011-02-17 @ 18:01:50
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Lillemor Engdahl

Vilka underbara kort! De två sista gillar jag väldigt mycket. Roliga och tänkvärda på samma gång :o).

Lillemor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0