Bara för att ...



Varför bara skicka kort till födelsedagar och andra högtidsdagar? Visst kan det vara roligt att få ett kort helt oväntat en vanlig regnig måndag? Utan någon speciell anledning. Under 2011 ska jag försöka bli bättre på att skicka kort lite mer spontant, har ju några på lager ...

Det här kortet har jag gjort med inspiration från Eleocharis, som gör fantastiskt eleganta och stilrena alster, gärna med stämplar från Hero Arts. Jag är ofta i hennes blogg och kikar - gör det du också!

Bakgrund - Hero Arts
Text - InkyWings
Fjäril - Kortmakaren (Sirlig vår)

Kommentarer
Postat av: Muffin

Jättefint kort och onekligen en viss Susanne-känsla. Ingen idé att du försöker skicka iväg mig till hennes blogg för där är jag och ränner hela tiden ändå. :) Jag gillar den där snurkliga bakgrundsstämpeln du har, den är jättefin.

Kram!

2011-01-13 @ 21:05:32
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Muffin

Ursnyggt kort och onekligen med en viss Susanne-känsla. Ingen idé att du försöker skicka iväg mig till hennes blogg för där är jag och ränner hela tiden ändå. :) Jag gillar den där snurkliga bakgrundsstämpeln du har, den är jättefin.

Kram!

2011-01-13 @ 21:07:42
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Muffin

Nämen! Nu kom min kommentar 2 ggr. När jag först lade in den så blev det något fel, jag kollade och den hade inte kommit med. Datorer de lever sitt eget lilla liv ibland. :)

2011-01-13 @ 21:08:53
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0