Tulpantider



Nu är det högsäsong för min favoritblomma - tulpanen! På bordet har vi just nu en stor bukett röda tulpaner och jag blir så glad när jag ser de härliga blommorna. Även i mitt pyssel är tulpanstämplarna flitigt använda så här års och jag tröttnar aldrig på dem. På det här kortet kommer motivet från Kortmakaren och jag har lekt lite med cirklar och kvadrater i lager-på-lager.

Förresten var det min dotter som fick det här kortet på temat "Va du är bra!". Hon fyllde år igår och hon är inte bara bra - för mig är hon BÄST!

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Vad härligt att få komma hit igen och se allt ditt härliga skapande! Så många fina kort du gjort. De där små bokstäverna verkar kanon! Vilken loppis var du på ;-D

2011-01-23 @ 18:44:26
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0