Tusen tack



Jag brukar för det mesta använda Bazill-papper till kortstommar, man får ut två fina kvadratiska kort av ett 12 x 12"-ark. För att korten ska passa i standardkuvert, skär jag ner dem till 14,8 cm färdigt mått och får då en remsa över som bara är en knapp centimeter bred. Slänger jag den? Nä, en sann pappershamster som jag sparar naturligtvis alla de där remsorna, tänker att förr eller senare behöver jag dem. Och se, på det här kortet kom remsan till direkt användning!

Bakgrund - Hero Arts
Text - Inkido

Kommentarer
Postat av: Muffin

Stilrent och snyggt! Jag samlar också på alla pappersbitar men ibland blir jag nästan trött på mig själv - jag drunknar snart i små spillbitar. Får nog utmana mig själv att använda dem snart.

Önskar dig en härlig fortsättning på helgen, kram.

2011-01-29 @ 08:43:15
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0