Elegans



Stampington & Company har en serie botaniska collagemotiv som jag tycker är så tjusiga - eleganta på något sätt och väldigt tacksamma att använda. Ett par av dem finns i min stämpelsamling. Bara stämpla, färglägga, montera - det behövs egentligen inte så mycket mer för att kortet ska vara klart.



Lite glitterlim på själva blomman tyckte jag passade bra och i bakgrunden skymtar de numera välbekanta prickarna som jag gjort med min absoluta favoritstämpel från SonLight. Den finns med på (nästan) alla kort ...



Helgens stämpelmässa på Ullevi var trevlig och välorganiserad i ljusa fina lokaler. Jag tog följe dit med Sara och Elin på söndagen och trots att det egentligen inte var något jag "behövde", blev det allt lite shopping. Ett par stansar, brads och några stämplar fick följa med mig hem.

Missa inte helgens loppis i Göteborg! Söndagen den 27 mars kl 11.00 slår vi upp portarna. Och vill du vara med och sälja grejer finns det fortfarande plats om du bestämmer dig snabbt. Mer information här!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Oerhört smakfullt!

2011-03-22 @ 06:44:58
URL: http://smoothie.se
Postat av: Muffin

Åh, vilket vackert kort! Alltihop är mycket smakfullt och glittret blev som pricken över i.

2011-03-22 @ 08:16:30
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0