October-tag



Maj månads tävling hos October Stamps har deadline om ca 1,5 timme så det är i grevens tid jag precis har mejlat in mitt bidrag till Joanna. Den här gången är det tags som gäller; ett mycket trevligt format tycker jag. Denna tag började jag på redan på Kortmakarmaran för en dryg vecka sen, men hann inte klart den då. Nu gjorde jag ett sista ryck och fick med den på tävlingen. Har maskat kuvertet med både negativ och positiv mask för att kunna färglägga och stämpla bakgrund. Det bruna pappret är klippt med Fiskars "frimärkskant" för att matcha temat.



Det lilla kuvertet är samma motiv i krympplastvariant. 

Bakgrundskrackeleringen och kvisten (bara 11 kr på rea!) kommer förstås också från October Stamps.



Och de vackra rosorna som skymtade fram bakom tagen på bilden fick jag av min son på Mors Dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0